2013. szeptember 3., kedd

Ébren maradok


Ott volt orrom előtt az a válasz, de
varázsütésre se lettem könnyebb
nálad, hát csak jöjjön a bánat,
nem kutatom már nap nap után, csak
engedem égni a vágyat, árad a
rámragadó telivérbe befekvő
élet, részese lettem a mának,
s nem tagadom, hogy jó fia édesa-
nyámnak.

Már nem elég, hogy nem nekem éled a
nap fel, nem nekem olvad a gyógyír
fenn a barakk tetején, mert ennél
több kell. Itt az idő, hogy lépjek.
Lesz, aki szóval tart majd, lesz aki
csak fel, s rábír könnyű szóval:
add fel. Nem tehetem.-jön a válasz.
Túl nagy a tét, hogy bárkire ráteto-
válhass.

És csak
jön mert jönnie kell még, azt hiszi.
Nem hiszem el neki, s nem hiszem el, hogy
élvezi azt mikor elnevez égi cso-
dának, s megtömi búval az én vacso-
rámat, aztán elviszi, én meg
éhesen áhítom, ó, mikor ér ide?
mért nem adott kicsikét? egy falatot?
lakjon jól vele hát. én ébren
maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése