2013. október 12., szombat

...gondolok


     Nem az a baj, hogy
nincsen semmi,
hanem ami nincsen sincsen.
     Nem az a baj, hogy
ingyen kaptam,
hanem amit adtam, kértem.
    
     Nem az a baj, hogy
megszűnt minden,
hanem aki lenne, itt van.
     Nem az a baj, hogy
hittem benned,
csak hogy túl sokat ittam.

     Leszen-e majd egy
szép nap pont most,
olyan amit eddig vártam?
     Leszen-e majd egy
újabb álom
eredeti felbontásban?

     Leszen-e majd egy
egy késő éjjel,
amiből az érzék vérzik?
     Leszen-e majd egy
őrző árnyék
nyomomon, amely lélegzik?

     Te sem azért állsz
tétlen, szótlan,
csak mert nincs jobb dolgod.
     Te sem azért halsz
éhen, szomjan,
csak mert nem vagy boldog.

     Te sem azért kérsz
elnézést, mert
elnéző vagy mással,
     se nem azért, mert
elnéznéd, hogy
mit kezdünk egymással.

     Ezek után csak
azt áruld el,
honnan jöttél hozzám?
     Hol az a föld,
hol dajkád ápolt
széptől sajgó karján?

     Mi a neved mondd,
miért nem szólalsz,
hol rejted szívcsakrád?  
     Mi az oka, hogy
éjjel-nappal
folyton-folyvást csak rád...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése