2019. január 25., péntek

Elválik

Marginális problémák,
formák és részek.
Egy részeg küzdőfél,
túl sok az ismeretlen részlet.

Holnapra köddé vál,
ma elválik végleg.
Tegnapról itt hagyták.
Nem értem én már ezt az egészet.

Nem kértem, úgy kaptam.
Előre tudtam, hogy eljön.
Erőre úgy kaptam, hogy
megkeresett a megkeseredettség.

Azt mondta köddé válsz,
és azt, hogy végleg.
Elválsz és elválik
az egyetlen és oszthatatlan egység.

Sajnálom, de átbasztalak, mert
nem sajnálom őt, se nem magamat.
Most kezdődik el csak a játék.
Minden egyes perce ajándék.

Fordulat jön, új fordulatszám.
Kínos arcpír ég isten arcán.
Feltaláltam egy új valóságot.
Rendszer-összefüggéseket látok

mozdulatban, tévedésben,
elhibázott döntéseinkben,
a félszavakban, a gondolatban,
az érgörcsben a hüllőagyadban,

a tér-időben, a pillanatban,
az égitestek milliárdjaiban,
a sejtjeinkben, a hormonokban,
az univerzális élettudatban.

Magból vagyok, magfúzió hajt.
Nem elég mélyre nyomtam az erőkart.
Ellenáll, de vonzása áthat.
Győzzük le a potenciálgátat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése