2015. április 1., szerda

A repülés teóriája

Aki tér a hitér',
az a magyar sokat ér.
Aki lát ideát,
sose marad ideát.

A repülés teóriája
minden ember glóriája.
Maradj az egód rabszolgája,
majd a rendszer darabra megrágja
meglásd, a húsod összes atomát, hogy a
formád illeszkedjen a gépbe, s a
végén kiszarjon, mint a híg fost,
bűzöd áradjon szét a légbe. Én
inkább lennék vírus a rendszer
szervezetében, a mirelit lében a
szerves összefüggés, meg a létért
folytatott küzdelemnek a felbúj-
tója, a trójai ló, aki rövidre
zárja az értelmetlen harcot. A
rezsicsökkentés ellensége, a
békés partizán, a kamikáze, ki
karikás ostorként csattan bele
minden önelégült hülye fejbe, avagy a
hazatérő veterán, aki nem tesz
kamukérót vaterára fel haver.

Ha kell a lé, elé teszé letétbe
még a lét azét, ki szépen él, s a ve-
szély szemébe nézve éli át, mikor
átbasz az egész világ, mer' az életed

épp annyit ér, amennyit ég a
vér, hogy láng borítson el, s a fáklya-
fényed ragyogjon által az emberi
lény örök tüzén.

Világot álmodtam magamnak és
repülni tudtam benne, esküszöm.
Azt mondják, hogy szexuális el-
fojtás, de a magyarázatokban én
sohasem hittem eléggé ahhoz, hogy
közvetlen választ ne keressek,
arról nem is beszélve, hogy minden
reggel a felébredés után még
jóval is emlékeztem az érzés
intenzitására és szabadnak
éreztem magamat. Bár féltem a
zuhanástól, maradéktalanul megi-
gézett mégis az erő, amely fel-
húzott, s árkon-bokron repitett
fel-alá, s energiáktól duzzadt
szívem pumpált, s mágnesként taszi-
tott el a földtől, s határozottan
meggyőződtem róla, hogy élek,
s nem lesz vége az álomnak, mert
ébren voltam benne, s nem alud-
tam. Azon éjjel hamar ért el az a
végső megváltás, mikor éled az
álmod, s álmod az életed, s annyira
jó, hogy valóságosan benne vagy
élted folyamában, ami zúg és
sziklához csap, elsodor, összetör,
összerak, átmos, megtisztít, és
végül mindennek értelmet ad.

És most hadd beszéljek Orbán Viktorról, hogy:

Keveri a káoszt a renddel, a
burger kingben gyros-t rendel,
megbabonázza a pultos lánykát,
eltakarítja a foltos tálcát,

felszabadítja a rabszolgákat,
megmagyarázza az abszolváltat,
felmelegíti az atmoszférát,
arca a bécsi kapun sem fér át.

Az jellemzi az Orbán-félét,
hogy ha egy érv éles késélét
tárod elé, s érvényességét
rábizonyítod, édeskés lét

lögyböl a szádba, s nem fér kétség,
biztosan értünk görnyed kétrét
Európában a sok baromállat, a
bíróság meg a közutálatnak az

oltárán, hogy a féltékenység
súlya alatt nehogy új folt essék
renoméján, úgy kompenzál, hogy a
komplexust, mit rátestál ez a

bajnok, kritikává formálja, s a
bajnak csak az árnyékát látja, de
már keseríti a magyarok kenyerét.
„Há', mit képzel maga?! Mit akar?! Maga még

átlát rajtunk?! Nem elég szövedé-
kesek a szálak, amik összefonódnak
körülöttünk, mint hazánk, mely ápol
és eltakar?!” Meg a kurva anyádat,

Viktor. Faszom a szádba, nem a limoná-
dé. Viva Revolution! Viva Renovation!

A vér az erekben forrjon, az eszme az
emberi szívben nyerjen, a szellem a
szép szeretetről szóljon, a tudatra
hajnal fénye hasadjon.

"...Bármi megtörténhet..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése