2012. november 11., vasárnap

Summa


Három ágú kereszt rajtam,
mind a hármat rajta hagytam
a hátamon, és ő
mégis elvitte.
                              
Pofon csattan, térdre rogytam,
három éjjel nem aludtam,
de az utolsó pofont
én adom, nem te.

Ha veled nem, hát
nélküled lesz
boldog életem.

Ha kedved szottyan,
látogass meg,
drága életem,
én mostmár

élek élek
élek élek
élek élek,

tömérdek
érdek tépett
szét egy szép egy
édes képet,

és véled
mégis mindig
minden éjjel
álmot látok,

és álmom-
ban nem látok
mást csak édes
boldogságot.


Hosszú percek sorba jönnek,
az idő véget még nem érhet,
haldokol a szó,
hívogat a csend.

Csendbe olvadt hűvös árnyék,
örök holnap, jégbe zárt vég,
tőled engem már
senki meg nem ment.

Halvány emlék,
fátyolfelhő,
szálló szellemárny,

lengő ködben
lengek benned,
mélyed mélye vár,
csak néha

félek félek
félek félek
félek félek,

hogy benned
értem érted
mégsem érhet
élet véget,

hogy élek
nézek félek
kérek térek
véget érek,

és végül
végleg benned
égek bennem
ég el fényed.


Mélyen sejlő sötét alak,
titokrejtő nehéz falak,
az idő nem gyógyít
minden sebet be.

Üres mosoly mögé bújva,
könnyeidben fuldokolva
titkod felordít
némán szemedbe.

Régi emlék
kísértete ki-
sérti lelkedet,

önmagadba
eltemetted,
s elfelejtetted,
mert így volt

könnyebb könnyebb
könnyebb könnyebb
könnyebb könnyebb.

Még most sem
értetted meg,
ne értem tedd meg,
ne ejts több könnyet.

Az élet
nem vár, táncot
nem jár érted
isten, értsd meg.

A haldok-
lóval végezz,
szenvedj, vérezz,
engedj, érezz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése