2015. március 29., vasárnap

Sátántangó

És megmutatta, hogy el lehet hinni a mának, hogy
nincsen semmi baj.

És ott volt, én meg elhittem, hogy
minden okot csak a mellettem le-
vőnek kell
okozolnom.

De mellettem egy emlék állt.
Önmaga emlékét idéző va-
lóság,
egy féligazságokból

épült erődítmény,
a végzet hasonmása,
de mostmár hagyom lássa,
hogy jó az élet.

Az én hibám volt, hogy elhagytam.
Az ő hibája, hogy együtt marad-
hattunk,
mert nincs megoldás

az alapproblémára, hogy így se, meg
úgy se jó, mert maradhatnánk
így is, meg úgy is együtt,
csak maradjál már

csöndben kicsit kérlek,
te mindent megértettél,
te túl jól értesz engem, hogy rám fi-
gyeljél.

Hát akkor
maradjál a borítékodon bélyeg!
Maradjál a sátán faszán kéreg!
Maradjál egy görcsös kényszerzubbony!
Maradjál, de egyet meg kell tudnom: hogy neked

megmutatta-e, hogy el lehet hinni a mának, hogy
nincsen semmi baj?

Megmutatta-e, hogy el lehet hinni a mának, hogy
nincsen semmi baj, meg hogy jó az élet?

2015.02.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése