2015. március 29., vasárnap

Skizo

Hol vagy? Ki vagy az?
Itt vagyok. Én vagy.
Bántani jöttél?
(nem vagyok egyedül...)
Minden mállik.
Semmise tart meg.
Minden maszatos,
gumiból van.

Szép szirom ádám
kinn a fejecske
jaj, begubózik,
jaj, be szerencse
jaj, be szeretne be-
jutni a várba,
kulcsra bezárva, de
felkel az árva,
szélre kitárja.

Szél telefújja a
testet a térbe,
mindenik újra csak
azt, kibe tér be,
azt javasolja, de
elszelel egyből-
hát te vagy az, aki
ebből az egyből

kettőt, hármat
metsz le az elmén,
két keze nyújtja,
én az emelvény
szélén búsan
tartom a markom,
áthajol értem,
átlök a parton,

Fekvőtámasz!!
Egy és kettő!!
Vigyázz, kész, rajt,
törlőkendő!!
Szél tele vízzel,
arc belecsapkod,
Fúj, de megéri,
pöcs, picsa csattog.

„Ez neki nem kell.”
„Ó, dehogyisnem.”
-szól az a féreg,
s vissza az Isten.

2015.02.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése